härligt skolan, härligt

Lillebror idag: HAHA Malin nu har du missat både hamburgare, tacos OCH pannkaka i skolan, och fisk har vi inte fått någon dag alls. Plus att hamburgarna var riktiga hamburgare och inga fiskburgare. LYCKAT!
Jag: Men tyst!

Alltså jag kan hålla med honom om det sista, LYCKAT! Okej, mat är inte det största problemet, men så länge jag kan minnas har vi fått fisk allt för ofta och får sen aaaldrig riktiga hamburgare utan alltid med fisk eller något annat blä. Tacos får vi högst en gång per termin. Pannkaka typ 2. Jag kan hålla med. LYCKAT! Orka mig egentligen, världsligt problem.

Tur att jag har en mormor som lagar väääldigt god mat, och som dessutom lagade pannkakor till mig idag♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0