nu tycker jag faktiskt synd om mig själv..

Vaknade imorse, tog tempen som varje morgon och den visade 36.8 (!!!) Observera då också att min feber brukar vara högre på morgonen än på kvällen. Det betyder alltså att imorse hade jag min första feberfria dag på 19 dagar vilket resulterade i att jag hoppade av lycka. Följde med och tittade på Henriks match i sala, dom vann med 13-5 och han gjorde 9 utav målen. Så var det med den premiärmatchen.

När vi kom hem tog jag en välbehövlig powernap på ett par timmar, helt slut i kroppen för jag gick upp klockan 7. Vaknade och var pigg och glad. Åkte ner till sporthallen och tittade på handboll, först småkottarna & sen juniorerna. Emma & Rebecka var med och spelade så jag satt och hejade från sidan (och var jävligt sugen på att spela själv), och fick äntligen kramas och pussas med mina äääälskade kompisar som jag har saknat såå.

Kommer hem, tar tempen (bara för att liksom), den visar 38.0. FUCK! Alltså fan va arg jag blev. Jag orkar inte vara sjuk längre, det är snart lov och jag ska till skolan innan lovet, så är det bara. Annars har jag inte varit där på över 1 månad. Det är ju helt sick. Får se hur länge skiten håller i sig, trodde jag var bra men tydligen inte. Tycker faktiskt synd om mig själv, för fyfan va sämst det här är. Jävla äckelfeber försvinn ur min kropp, och det ska ske fort för nu orkar jag faktiskt inte vara hemma mer. Imorgon blir det dag 20..

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Usch, ja det är verkligen synd om dig nu :(



Måste ju bli bra snart ju!!!!!



kram

2010-10-25 @ 08:58:28
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0