onsdag

Alltså jag har såå svårt att somna på kvällarna, jag ligger bara och vrider och vänder på mig hela nätterna känns det som, så på morgonen när klockan ringer klockan 10 så är jag så gott som död. Fick dra mig upp imorse med hjälp av mamma som ringde och väckarklockan som aldrig slutade ringa. Nu ska jag kika runt lite och sen måste jag ta tag i pluggandet, det är så svårt att bara sätta igång men jag vet att jag kan. Jag har nog aldrig pluggat så mycket till ett prov som jag pluggade till andra världskriget provet, men det lönade sig ju med ett mvg så.. Igår när mamma var i skolan och hämtade läxor så snackade hon med min fysiklärare, och han berättade att jag hade alla rätt på första läxförhöret, och vg på det andra.. OMG!! Jag har g i fysik, har aldrig trott att jag ska kunna höja mig, men nu är jag tamefan riktigt nöjd! Allt handlar om att pluggapluggaplugga. Det är inte min starka sida.

Aja, nu ska jag inte sitta och skrivbomba er nåmer, utan istället kolla på lite bloggar och sen köra igång. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0