tuesday



Hola amigos.
Vaknade halv11 idag, alltså jag är så jäkla trött på mornarna så jag får dra upp mig själv ur sängen. Vet inte hur jag lyckas med tanke på hur otroligt trött jag faktiskt är. Haha =P

Men annars då? Livet rullar, jag har pluggat matte & ska träna på min engelskaredovisning snart. När jag tränade för en stund sen gick det asbra. Jag önskar att det kan gå så bra sen också, men inser att det aldrig kommer bli så bra när de sitter folk och glor på mig. Usch.

Hoppas på skola på tors & fredag. Gör verkligen det! Håll tummarna för mig tack!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Jag håller tummarna, hoppas hoppas!

2010-10-26 @ 21:28:27
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0