världens bästa frida-lee♥

För första gången på 15 fucking dagar så har jag äääntligen fått träffa frida! Hon kom en stund ikväll eftersom att hon ville ge mig någonting. Och eftersom att det är nästan 100% säkert att jag inte smittar (såvida jag inte spottar i någons mun som mamma så fint förklarade det), så fick hon komma hit! Lycklig tjej jag var då alltså. Satt och snackade i 2h, hon uppdaterade mig och jag uppdaterade henne. Det enda jag hade att säga var att jag saknade allihopa något så oerhört, och tyvärr så fick jag inte krama henne. Det var synd, hade nämligen flygit på henne annars! Vi hade en asmysig kväll, och hann prata om väldigt mycket. Alla jobbiga prov och redovisningar och alla roliga händelser som hade hänt. Tack för en skitpysig kväll hjärtat mitt! Detta var vad hon hade med sig till mig:


Frida sa: du behöver ju inte ta kort på påsen, innehållet har exakt ingenting att göra med cubus. SO? Hihi :)





Alltså det är så jäkla gulligt så jag blev helt tårögd. Om alla fina presenter från kompisarna skulle få mig frisk skulle jag vara världens friskaste människa just nu! Frida vet att tuttifrutti ringar slår allt enligt mig, och förutom chips & ostbågar fick jag en dvd-skiva med massa filmer nerbrända som hennes bror hade fixat. Så nu har jag nåt att titta på imorgon!! Bland annat "Letters to Juliet" som jag har velat sett sen jag såg trailern för första gången. Hoppas verkligen det går att titta på brända filmer i datorn! Jag blev helt tårögd när jag tittade i påsen och när jag läste kortet. Hemskt att jag inte ens fick krama henne när hon gav mig det här, men jag är skyldig minst 200 kramar sen. Hon fick ett stort leende och massor med slängpussar istället. Och tro nu inte att jag är med mina vänner för att jag får presenter utav dom, utan förstå istället hur mycket jag lider av att inte få träffa dom. Älskar er såååå!

& när vi ändå är lite positiva här. FEBERN SJUNKER!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

det var skitmysigt, saknar ihjäl mig efter dig i skolan!!!!

älskar dig<3

2010-10-22 @ 17:48:31
URL: http://fridarebeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0