19:28

Tumblr_lk8r63ilri1qcxieko1_500_large
Tumblr_lhnbuj7slx1qfqukyo1_500_large
inte jag som har tagit bilderna, weheartit

Tjaaa. Idag har jag chillat runt i skolan och njutit utav min sista dag som 15 åring typ! Har inte hänt något speciellt alls. Fridalee hängde med hem efter skolan för lite so-plugg. När hon åkte gjorde jag lite svenska arbete och min snälla morfar kom och lagade mitt däck på cykeln, tack! Så imorgon kan jag cykla igen med andra ord. Lovely!

Nu är jag klar med svenskan och ska in i duschen, sen ska jag städa mitt rum, bestämma kläder inför imorgon och sen platta mitt hår, kommer ha bråttom som attan imorgon så det är bäst jag gör det nu så det är liiite plattare imorgon iallafall! Ska hålla i idrottslektionen imorgon bitti också, så ska vara där tidigare, haha yey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0