GISSA VEM SOM BÖRJAR BLI SJUK?

Min kropp har alltså det sämsta jävla immunförsvaret i hela världen, det är ju konstaterat nu. Har grymt ont i halsen, kan knappt svälja. Te är min bästa vän och jag känner mig inte riktigt super.. Har inte ätit något sen 15.30 idag heller. (Klockan är 23.30 snart) för det gör så ont att svälja. Måste försöka sova nu så att jag blir bättre tills i helgen när det är irstablixten, men jag har iallafall sovmorgon imorgon så lite sömn får jag hoppas på. Sov typ jättelite inatt för att jag alltid vaknar när jag har ont i halsen på nätterna. Och usch vad jag hatar på morgonen när man knappt kan prata och låter som en gammal skrotig bil i halsen. Och usch vad jag gnäller vi hörs imorgon, hoppas ni mår bättre än mig.

Kommentarer
Postat av: emelie

SV: ja fyfan då missade du nått...

skulle typ berätta de för mamma sen när jag kom hem och jag började störtböla typ. så himla overkligt att se honom som har varit på en annan plats för ungefär 60 år sen och upplevt allt hemskt. sett allt hemskt och sen ha honom framför sig, det blev så verkligt. det kändes som om han tog tillbaks en till tiden i koncentrationslägrena i warsawa. usch..



tack! haha, tycker jag ser ut som en nyplockad grisrumpa typ :(

2011-04-05 @ 19:20:50
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/
Postat av: emelie

SV: tack va gullig du är :D



nej precis..herregud, de konstigaste va nästan att mietek sa att han hatade inte hitler och dom som gjorde sånt här. han hade lärt sina barn att aldrig hata någon. han sa typ att människor som lär barnen hata folk under deras uppväxt blir aldrig normala barn.. :o

2011-04-05 @ 19:36:48
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, fin blogg!

Allt bra med dig idag? :)

2011-04-05 @ 21:34:13
URL: http://eerikssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0