HEJ PÅ ER

Sorry för dålig bloggning. Igår var jag på ängsö hela dagen med min familj och våra grannar. Chillade där hela dagen, grillade, fiskade, solade och pratade. Brände sönder mig själv. F*n va ont jag har på ena axeln. Satt liksom vänd mot vattnet och solen lös från vänster sida så min vänstra arm och min nacke är helt knallröda och det gör galet ont! Vi fick iallafall 2 fiskar, gäddor! Helmys dag♥

Idag har jag varit ute och sprungit med mamma och sen blev det lite shopping på stan. Skulle hitta något fint att ha på mig på min födelsedag på torsdag hihihi. Fick lite panik inne på h&m haha, shit alltså.. Det gick en utlänsk tant bakom mig, och av ren reflex vände jag mig om jag kollade vem som gick bakom mig, alltså en naturlig blick inget blängande eller något. Och så ba börjar hon gorma och skriker/frågar vad fan jag glor på och sen börjar hon skrika att det var flera månader sen hon skiljde sig och att hon inte hade någon man eller några barn..? Jag fattade inte att det var mig hon skrek på men sen när jag märkte att alla kollade på mig och att hon kollade på mig med världens mordblick så fattade jag att hon skrek på mig, sen började hon skrika på alla andra också och ingen fattade någonting... Sen när vi kom ut från h&m stod hon och skrek för full hals åt någon som satt på en parkbänk, fast det satt ingen på bänken..? Alltså ja... Jag blev helt chockad! Hittade iallafall en fin tröja som jag kan ha på mig när jag fyller år hihi!

Imorgon är det skola, så det är väl dax att göra sig redo för natten antar jag. De kommande veckorna bjuder på en hel del plugg, allt ska bli klart nu innan slutbetygen sätts, woop woop. Kommer derför inte bli så mycket bloggning, ska göra mitt bästa! Puss

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, JAG DÖR, TANTEN<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 NOT

2011-04-26 @ 21:54:28
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0