I BRIST PÅ LIV.

Ditt fullständiga namn?
Malin Elisabeth Juhlin

Hur lång är du?
1 meter och 74.5 centimeter

Ögonfärg?
Blå

Spelar du något instrument?
Gitarr, kan piano lite också

Dina första tankar när du vaknar?
Jag orkar inte gå upp

Vart befinner du dig nu?
Bakom dataskärmen på kontoret jao

Biter du på naglarna?
Ibland

Har du några husdjur?
Ah

Är du singel?
Ja

Vem vet mest om dig?
Mi madre eller Elin

Vad vill du ha just nu?
En gymnasiebekräftelse

Rädd för?
Det mesta! Spindlar, humlor, andra insekter och kryp, att jag inte ska kunna få barn när jag blir stor, människor innan jag lär känna dom, äckelgubbar, framtiden, döden, att svimma under en redovisning, att gå hem själv på kvällarna, att tiden går för fort, att sluta skolan, att börja i gymnasiet, att spy, att göra fel osvosvosvosvosvosv.

McDonalds eller Burgerking?
Donken

Sjunger du?
För det mesta hela tiden jämt och ständigt, ja

Vad har du för skostorlek?
38 på högerfot, 39 på vänster

Vill du gifta dig?
Ja

Kommer du överens med dina föräldrar?
Tycker jag väl allt

Din hårfärg?
Ful

Vad ska du göra imorgon?
Vakna, städa mitt rum, plugga, springa

Skor du hade på dig idag?
Först vita låga converse, sen joggingskorna & sen vita höga converse

Snygg färg?
Finns inga fula färger

Favoritårstid?
April-Augusti, döp den årstiden någon

Favoritmat och dryck?
Nummer 10 på spicy, G på redhotchili eller grillat

Hur svarar du i telefonen hemma?
"Hallå" (jättemånga som inte hör om det är jag eller henrik faktiskt heheh)

Vad gjorde du kl. 08 imorse?
Sov

Vad var det senaste någon sa till dig?
I verkligheten: Godnatt, hörs imorgon
På datan: :P

Druckit idag?
Vatten, saft, mjölk

Vad är det för väder hos dig nu?
Kväller

Godaste glassmaken?
Melon, lakrits och vanilj

Drömmer du mardrömmar?
Nja, ibland

Favoritklädsel?
Mjukisar

Favoritgodis?
Allt, lakrits typ

Hur många kuddar sover du med?
2

Längtar du mest efter just nu?
Preliminära intagningen på onsdag

Vill du ha barn?
Ja!!!!!

Är det någonting som är stressigt?
Alltid är det väl något

Längar du till din nästa födelsedag?
JAAA. 10 dagar kvar♥

Är du blyg?
Beror på inför vilka, men oftast inte

Vad gör du just nu?
Svarar på den här listan i brist på liv

Tycker du att du har en fin dialekt?
Jäh

Tycker du om snö?
Nej, så jävla trött på snö. Den kan dra till fjällen, där hör den hemma!

Vad gör du om 10 minuter?

Sitter kvar här

Hur mår du nu?
Bra!!

Vad är din önskan just nu?
Komma in på John Bauer

Har du något speciellt citat?
Det blir vad man gör det till

Vad lever du på?
På? Fan vet jag...

Vad gör du om 5 år?
Den som lever får se

Någon/något som du alltid kommer komma ihåg?
Min klass, massor med minnen från min uppväxt osv

Lånade av http://accordingtoemelie.blogg.se/ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0