IT'S FRIDAY!

Hade en grym kväll igår med de underbaraste människorna! Tog bussen in med Frida, Måns, Max, Robin och Jonte till stationen där vi mötte Elin, Emma och Jerry. Vi gick till coop och handlade för att sedan dra oss vidare mot lillåudden där vi tände grillen. Blev hamburgare för hela slanten, och lite godis till efterrätt hihi! Efter maten (och städningen) gick vi vidare mot någon lekpark där det fanns massa roliga gungor osv, skrattade så att jag tappade andan flera gånger, ett bevis på att vi hade kul!? När vi hade lekt färdigt gick vi och satte oss på en brygga och snackade skit, massa minnen och så. Vi har gjort så mycket tillsammans eftersom att vi bokstavligen har växt upp tillsammans, riktigt mysigt hade vi. Vi avslutade kvällen med att ta bussen till gropen där massa nior befann sig och satte oss med dom runt elden ettag. Sedan blev det promenad hem till tillberga, bäcksvart men roligt! Hade med andra ord en grym kväll, tack alla underbaringar! Loveyou. Idag har jag solat, tagit en springtur med mammsen i spåret och nu väntar jag på pezen som är påväg hit för lite solning. Inte för att jag blir brun direkt, men det är ju sköööönt! Älskar vädret. Snart kommer min lilla farmor hit också, så jag bloggar nog inge mer idag! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0