KOLLA IN DET HÄR DÅ???????


VI VANN EN MATCH VI VANN EN MATCH...............

Okej nu ligger det till såhär: när jag var liten var jag en sjukt dålig förlorare, jag skrek på mina motspelare och på domarna om dom inte gjorde som jag tyckte och sånt. Vi vann nästan hela tiden, förlorade bara ibland. Sen har vi typ inte vunnit så mycket på senare tid och jag har vant mig vid att förlora, jag tycker det är ganska kul ändå. Men för ovanlighetens skull så vann vi faktiskt kvartsfinalen idag i b-slutspel. Jag gjorde tre mål och för att aldrig träna med klister på bollarna så är jag rätt nöjd med det faktiskt. Som ni ser så kom vi inte ens sist haha! Irsta, som vi fick stortorsk av, kom efter oss. Lite smått orättvist men så är det :)

Jaja. Ska väl in i duschen nu, sen ska jag hämta min vågtång hos jossan och jennifer så att mamma kan våga mitt hår ikväll. Och nej jag kan inte göra det på mig själv det tar för lång tid haha! Ikväll blir en riktig tv-kväll: mästarnas mästare & pensionärsjävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0