@ LILLÅUDDEN



Yo fellas! Jag har sovit hos bella på lillåudden inatt och igår var vi med om värsta äventyret.... typ. Nej men allvarligt, vi skulle köpa energidricka (typ redbull) på affären, och nej jag dricker inte läsk i vanliga fall men jag var så fasligt trött så att jag ville pigga upp mig lite. Men iallafall, vi ställer upp våra drickor på rullbandet och vi var helt säkra på att åldersgränsen var 15 år, för den är det på de flesta ställen. Men tydligen inte, efter att ha granskat elins legg ettag så fick vi inte köpa några, haha sura tjejer. Så vi gick till stan istället, och gick in på ica. Grejen var den att vi hade köpt popcorn på coop som vi inte kunde ta med oss in, så dom ställde vi typ utanför skrapan och rusa in och köpte dricka där istället, där det inte var någon åldersgräns alls..? Men popcornen stod kvar när vi kom ut igen och typ en timme senare så var vi hemma igen, levande.

Idag har vi tränat lite, joggat och powerwalkat några km och styrketränat. Sen har vi fixat bellas bilduppgift, superbra blev det!! Love you♥ 
Ikväll ska jag hem till min sysling Jesper som fyller 9 år och fira honom och sen har lillebror fotbollsmatch. Älska livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0