LITE ALLMÄNT BABBEL AV EN TRÖTT TJEJ

Snackade nyss med min kära vän Jessica & vi bestämde stad dit vi åker iväg med våra madres för att shoppa i maj, och var överens om stockholm. Nu är det bara att hålla hårt i stålarna, underbart! Imorgon väntar plugg, städning på high level, (en bomb har verkligen slagit ner i mitt rum..) och kvällen bjuder på lite påskparty hemma hos Julia! Nej men hon har fyllt år så vi ska fira henne imorgon tänkte vi, woop woop fett laddad. På torsdag ska jag grilla på något mysigt ställe vid hamnen med bezta girls & boys och det är jag också laddad till! Min mage gör fortfarande ont och den är helt uppsvälld, ser ut som en bebismage junior typ heheh. Älskar allt vad Mr menstruation har att komma med: ont i magen, flottigt hår & fet hud. Så kul! Annars då? Älskar mitt liv, allt ba rullar på. Herregud vad jag svamlar. Godnatt med er !

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

sv: ja jag är riktigt nöjd med den faktiskt :D

2011-04-20 @ 00:24:51
URL: http://nilssoons.blogg.se/
Postat av: ylvisen

Oj vad jag missat många inlägg!!



Hur har det gått idag med intagningen??



Förresten så visste inte jag att ful var en färg :D Ditt hår är fint! KRAM

2011-04-20 @ 08:51:36
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0