MY DAY WITH PICTURES

Har tagit ett par bilder som beskriver min dag rätt bra så jag tänkte visa er dom nu :)


Ser ni??? Mina skor börjar bli liiite skitiga nu så det är nice. Vill inte att dom ska se för nya ut liksom.


På bilden hade vi såå kul. Har glidit mig igenom skoldagen på ett riktigt skönt sätt = lite jobb. Men den här lektionen slog allt!
Det ska stå LOV och STOPP!! Och inte RÖV och SNOPP som ni säkert förstår...


: PAPPERSSERVETTER SLUT!! ska det stå...


Och här kommer jag inte ens ihåg vad det stod... Så här går det när man lämnar whiteboard pennan i mina och mina kompisars händer!


Efter skolan tog jag, emma, malva & bella bussen till stan där vi köpte med oss mellllis för att sedan ta oss en titt på
Bellas nya place ute på lillåudden. (Hon har flyttat ifrån mig i T-berga med sin pappa den jäkeln..)

Så här såg det ut!





Från Bellas fönster.


Från typ ett litet uterum / balkongen.



Det var riktigt mysigt och sjukt fint! Här kommer jag spendera många nätter i sommar känner jag.
Nära till Elbafärjan, stan, allt. Underbart. Hade en riktigt mysig dag med mina tjejor, ni är så otroligt bäst.

Nu ska jag träna lite på en cover som jag tänkte lägga upp här om några dagar, och nu till det bästa - min hals mår myyycket bättre. Det onda försvann någon gång under dagen och jag förstår inte riktigt hur det kunde göra det utan att jag märkte det.
Men glad är jag iallafall. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAHAHA shit va jag garvat åt dom där bilderna med whiteboarden, dör!!

2011-04-10 @ 14:29:32
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0