SEXTON ÅR.



Idag är det alltså min tur att fylla år. Femton hela år av mitt liv har gått och det sextonde börjar från och med idag. Höjdpunkten med att fylla år måste väl ändå nästan vara alla grattis man får på facebook!? Så himla kul tycker jag, jag blir så glad varje gång någon har skrivit! Sen självklart alla som har grattat i skolan, tack så jättemycket till er! Och tack till mina bästa tjejor som har firat mig hela dagen, vi åt tårta efter skolan på en fotbollsplan och satt och snackade lite skit, och de har varit lite sådär smågulliga mot mig hela dagen. Fin sång av klassen också, hihi.

Imorse blev jag uppvaktad av mamma och lillebror. Pappa är borta men kommer hem ikväll igen med en till present till mig, hihi. Det jag fick imorse var iallafall G-R-Y-M-T.


500:- och en biljett till Rihannas konsert! Woho. Hade inte önskat mig det, mamma vet bara att jag vill gå på konsert och att jag älskar Rihanna. Underbart! Ikväll kommer släkten och firar mig och som sagt så kommer pappa hem med en till present från familjen. Tack tack till alla som har gjort min födelsedag så in i bombens underbar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0