SITTER I DATASALEN.

SIDRE-DREADN_large  SIGRA_largec982
Tja! Sitter och kikar runt på gitarraffärens hemsida, dit jag ska idag och köpa min alltså. Antar att det blir den i mitten eller den till vänster. Tror iallafall
att det var dem som pappa har kikat ut. Den till höger är den jag har!

Annars då? Har haft matte, hl-tid & teknik och nu väntar so och spanska.
Sen kommer den efterlängtade helgen som kommer bestå av Valborg och plugg.
Valborg blir nog inte så pjåkigt ändå! Ni får självklart kort på gitarren sen!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Kommer bli super!!



Skrattar gott åt damen inne på HM oxå, det hade jag missat! :)

2011-04-29 @ 11:44:32
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0