TISDAG

Idag hade jag sovmorgon och slutade 12. Skolan kan vara riktigt nice ibland med andra ord! Jag och tjejerna satt kvar och degade i skolan i närmare två timmar innan vi kom på vad vi skulle göra. Sen kom vi på att vi ville kila hem till mig och baka. Så det bestod min eftermiddag av!

Lite bilder från bakningen kommer hääääär.









Sötaste bruden!



Så här gott blev det! Vi åt oss sådär lagom mätta...

Ikväll kommer min älskade lillebror & pappa hem från spanien där dom har varit sen i fredags. Visst har det varit mysigt att bara vara hemma med mamma, (sov i min pappas säng varje kväll så att jag slapp sova ensam, hade tjejmys med mammsen och sen fick jag bestämma mat varje dag, oh lord!) men det ska bli skapligt skönt att få hem dom igen, vem ska jag annars brottas med? Imorgon är det engelska nationella uppsats och beep-testet. Jag har återigen fått ont i halsen men det skiter jag i, ska försöka springa så lång jag kan ändå. Nu väntar duschen på mig, herråååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0