TJA VÅR, TJA PÅSKLOV.




UUUNDERBART med påsklov! Så otroligt efterlängtat! Bilderna ovan tog jag igår, och idag såg jag två fjärilar (och blev jagad runt hela huset av en humla...) vilket betyder att det är vår. Idag är det exakt två veckor tills min b-day. Sweet sixteen. Från och med nu är jag ledig i 11 dagar.
Life´s good.

Mamma räddade min dag som annars har varit rätt dålig faktiskt. Ett engelskanationellt muntligt som gick skit rent ut sagt, så otroligt besviken på mig själv! Sprang till g på beep-testet och sen var jag så gott som död. Nu är det verkligen träna som gäller för min del jappjapp. Ah, iallafall så tog jag och mamma oss ut på en långpromenad ikväll, och det var som vanligt väldigt mysigt och välbehövligt. Tack för att du finns♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0