TJABBA TJENA.

Bilden tagen när vi åkte förbi liseberg, sa jag att jag blev lite sur för att alla vägrade följa med mig in och åka lite?

Hej. Nu är jag åter tillbaka i vässan igen! Alltid lika härligt att komma hem, trots att jag har haft det riktigt mysigt de här tre dagarna. Idag var vi och kikade in Miriam när hon konfirmerades, jätteduktig var hon. Sjöng solo och grejer i vissa delar av en låt, skitbra. Önskar att jag var lika modig, jag vet att jag kan egentligen!

Imorgon tänkte jag på ett eller annat sätt träna, känner att jag verkligen måste komma igång på något sätt nu. Herregud jag känner mig som en jävla deg (fast jag går ner i vikt och inte tvärtom, konstigt) men det är inte vågen som avgör utan hur jag känner mig och jag känner mig som sagt som en slö klump. Så ändring på det nu. Kanske att jag tar mig ner till mormor och morfar och crosstrainar lite, jag vet inte. Lätt att säga, men jag ska fasiken! Imorgonkväll ska jag träffa saknade tjejor, Bella, Frida, Alva & Emelie. Spicy och tjejsnack, exakt vad jag är sugen på♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0