09 - Ett bra minne


Hudiksvall 2009. Alltså jag behöver egentligen inte skriva så mycket mer, men jag gör't ändå. Fan va lätt allting var, inga kraf och ingen ångest för att vi skulle börja i skolan. Shit vad bra jag mådde den sommaren. Sommaren till 8:an. Inga tankar alls kring skolan, jag hade fan inte ens fått något betyg här..? Grabbarna som vi hängde med på stranden tills det blev helt bäcksvart och vi fick leta oss hem och det var knappt vi gjorde det vissa kvällar. En hel vecka med Elin och Emma i Elins familjs hus i hudik. Det höga gråa i bilden, bakom flaggstången. Det superlilla söta gråa huset längst till vänster var vårat hus, där bodde vi i en vecka & där spelade vi in alla våra "nysningsvideos" som vi skrattar åt fortfarande. Alltså det är snart 2 år sedan, jag kan inte fatta det själv. Hittade massor av videos därifrån idag, satt och skrattade för mig själv och bara drömde mig tillbaka. När vi stod på bryggan på bilden och jag tappade min foppatoffla och jag och bella hoppade i med kläderna och sprang/simmade och hämtade den, den hann komma ända in i vassen innan vi hoppade i och jag bara stod och skrek av förtvivlan för att min älsklingstoffla höll på att tas ifrån mig (funderade ettag på att rycka loss båten och ro och hämta den, båten vi sitter i på bilden alltså). Fan vilken underbar vecka, vilken underbar sommar. Take me back..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0