15 - Min dag i bilder

Ni får tåla att det är lite suddigt, mobilbilder!

Började dagen med mitt älsklingsämne: MATTE!


Någon som fattar!?!?!?!?!? Apsvårt.


Genomgång. Självklart är jag fullt med i matchen trots att jag sitter och smygfotar..

Sen var det dax för mitt favoritämne nummer 2 (kanske ska nämna att jag är oseriös) SPANSKA!

Beckas nerklottrade bok, inte min!
Min kunde jag ju inte ta kort på när jag hade glömt den hemma..

När vi spanjorer var klara med lektionen träffade vi våra favorittjejer:
Elin Frida Rebecka Malva & Emma

Vi drog till Resturang Matberga och käkade:

Och nej jag skojar inte, det heter faktiskt Restaurang Matberga, hahah!
På bild är det då min mat. Kinamat skulle det vara. Helt okej! 3 av 5 pinnar. Eller nåt sånt.


Mina älskade favvisar. Malva & Rebecka.


And here you got it! Blomman! Den som gör våra dagar!
Vi sätter oss runt bordet, viker ner blomman och snurrar och säger typ "Den som blomman hamnar på måste låtsas fjärta högt i hela matsalen" eller "Den som blomman hamnar på måste börja bygga torn med glasen i disken" Och sen kör vi ba! Ibland är vi så jäkla töntiga så att det är läskigt, men vi har så otroligt kul varje dag i matsalen tack vare dessa plastblommor! Men det är sant. Det står ett fint torn med glas i disken efter att vi har kört "snurra blomman". Stackars mattanter..

Sen var det biologiprov. Fick ingen bild på det dock, glömde. Såri.
Gick sådär på provet om ni undrar.

Här har ni lilla mig. På ett spegelbesök på 9b;s toalett tillsammans med Emma och Frida.

Sen var det dax för bild:


Här har ni bilden som jag ska fördjupa mig i under några veckor..
Ska göra en bildanalys och sedan ett konstverk. JARÅÅÅ.

Sen var dagen slut! Slutade tidigt idag. 14:20.
Följde med Rebecka hem och tränade redovisning.


Här är jag medans hon är på toa. Blev en liten dålig dagens outfit..
Blus/Skjorta - Lindex
Baslinne - Gina
Leggings med nitar - H&M
Sen har jag en dubbel kors-ring på mig men den syns knappt =P


Låter Becka & hennes söta hund Tindra avsluta denna dag.
Har ändå bara legat hemma och degat och pluggat engelska nu på kvällen.
Inte ens värt att fota liksom.. Glömde dock att fota dagens höjdpunkt - Min semla!!!!

Men aja, klockan är mucho. Tar och hoppar i säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Såg ut som en bra dag, snygg du är!

2011-02-16 @ 10:18:14
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0