21:05



Hur mår du Malin? Hej på er!

Jo fan jag mår rätt bra just nu. Tror att jag börjar få lite ont i halsen bara, men jag hoppas jag slipper den skiten. Jag har den här veckan gjort två nationella prov i Svenska. Tisdagen bjöd på läsförståelse, tog ca en timme och idag var det uppsats. Tog ca 2 timmar. Båda gick faktiskt bra, är nöjd och det känns förjävla skönt. (och ja faktiskt förjävla skönt eftersom jag har haft ångest sedan början av 8:an)
Och inte var det svårt heller? Jag älskar ju att skriva, jag kan det. Det är min paradgren, som mamma säger. Känns lovely. Lämnade även in min hk uppgift och det luktade mvg på den enligt min lärare, får tillbaka den på måndag så vi får väl se då!

Sitter och chillar, lyssnar på John Mayer och njuter av livet. Varför kan man inte få må såhär bra alla dagar för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0