23:43

Hej bloggen! Sitter i soffan och är inne på bloggen på mobilen. Har fortfarande ont i halsen och näsan är fortfarande igentäppt.. Måste ta nässpray varannan timme typ.. Har inte varit inne på datorn så har inte kunnat lägga upp bild från igår, gör det någon annan dag istället. Mår inge vidare så jag har inte lust eller ork att göra det just nu. Var hemma hos farmor idag och träffade mina kusiner, Ebba & Sara. Har inte träffat dom på typ ett år, nästan 2 så det var kul! Ebba är 10 år och är 1.61 lång, bara 14 cm kortare än mig som är 5 år äldre. Helt galet vad lång hon hade blitt alltså!! Nu ikväll har jag chillat framför tv:n. Först melodifestivalen och sen hade vi hyrt Salt. Den var skitbra! Nu ska jag borsta gaddarna, ta nässpray för 8onde gången idag och sen försöka sova. Pussar till er!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Oj längre än mig, fast det är ju inte så svårt ha ha... när jag var 12 var jag 1.51 :)

2011-02-20 @ 19:17:46
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0