25 - En vanlig dag

Nu verkar ju en vanlig dag för mig se ut typ såhär: Vakna, snyta mig, ta nässpray, dricka vatten, ta alvedon, kolla på tv (samma skit varje dag), snyta mig, slå på datorn, lyssna på musik, snyta mig, kolla på en film, läsa en bok & sedan snyta mig och ta nässpray för att sedan gå och lägga mig och ligga och hosta halva nätterna. Nä 9:an har verkligen inte varit mitt friskaste år..

Men. En vanlig dag för mig ser i själva verket ut typ som "Min dag i bilder", skolan, umgås med någon/plugga, träna och chilla framför tv:n. Är det helg blir det oftast någon träff med tjejorna också. ÅÅÅH GÖR MIG FRISK GUD, NÅGONGÅNG. Jag saknar att vara frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0