ALLA ♥:NS DAG


Glad alla ♥:ns dag på er! Dagen har spenderats i skolan (ni ba nehäääää?!?!?!?!). Hatar måndagar, usch så tråkiga. Fast torsdagar är ta mig fan värre, då har dom lyckats pressa in matte svenska engelska so OCH no. Plus idrott och hk men det är ju iallafall kul. Anyway: mvg på hemkunskapen! Wiho. Välbehövligt då jag behöver höja mig från mitt g i hk. Hoppas hoppas. Fick också reda på att jag hade fått vg på svenska nationella del a. Blev faktiskt rätt besviken, trodde det gick bättre. Bättre lycka nästa gång (haha ironi, behöver ju liksom inte göra om det nånsin.)

Och på tal om nationella i svenska, jag Frida och Johan ska ha den muntliga delen på torsdag. Först av alla (!!) och ni kan ju gissa på om jag är nervös? Haha oh my säger jag bara, kommer pirra skönt i magen..

Jaja, måste plugga nu. Har biologiprov imorgon, måste verkligen träna 1 timme till. Sen ska mamma förhöra mig och sen ska jag chilla framför tv:n. Imorgon börjar jag med matte klockan 10:30. Gillas? Ah :)

Kommentarer
Postat av: elin

söt du är hjärtat mitt!

2011-02-14 @ 22:04:26
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0