HAIR CUT


Inte alls någon bra bild, varken på mig eller på håret, men jag hade bättre bilder som jag skulle ladda upp men dom blev helt gråa så man såg inte bilden? Och det går inte att andra tillbaka och det går inte att titta på dom på kameran!?!?!?!? 7cm ungefär är kapat. Känns otroligt konstigt, det ser faktiskt längre ut på bilden än vad det är. Vet inte om jag är nöjd eller inte men det är fräscht iallafall och inte det minsta slitet så nu ska jag bannemej börja vara rädd om mitt hår. Värmeskydd och hårinpackning kanske inte skulle skada..

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha nä som sagt, det ser inte ut som du tagit mycket men man känner själv. Å det finns inget fular när tjejer (och killar) har långt hår sen är det superslitet längst ner.... Hur klippte sig Henrik då?

2011-03-02 @ 07:57:40
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0