MY HAIR


Här är mitt hår, lockigt och rakt och vågigt och ah you get it.

SÅ sugen på förändring, vill ha't nu! Fast jag tänker absolut inte kapa av det. Mitt älskade långa hår! Men jag vill slinga det blondare eller något. På sommaren är det helt perfekt blondt (längst till höger), men på vintern blir det någon tråkig färg som ingen människa kan namnet på typ.. (längst till vänster) 

Får se hur jag ska göra. Ska boka klipptid iallafall, får tänka ut något, men troligen blir det bara toppning och sen kanske några blonda slingor.. Jag är för feg. Har någon förslag så ge mig dom, jag är i stort behov!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Jag tycker isf liet blonda slingor men du lär ju avsätta en halv dag för ditt hår :) Å gör det inte själv utan gå till frissan och låt pappa betala!



kram

2011-02-18 @ 12:23:02
URL: http://ylvisen.blogspot.com
Postat av: emelie

Kör på den nästsista bilden! Jättenice

2011-02-18 @ 12:55:21
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0