nu är jag arg

Har taggat som fan för att få gå till skolan idag. Var på klassmöte igår och mådde prima, så jag var laddad för skolan idag. Sen inatt sov jag inge bra, vaknade 3 gånger och kände mig lite typ.. Konstig. Imorse fixade jag mig och allting men mådde inte alls bra, men jag har redovisning idag på svenskan så jag ville iallafall ha det gjort. Sen blev jag yr och fick ont i musklerna och blev helt varm i kroppen och rosig om kinderna. Tog febern som visade nästan 39 grader, vilket för mig är rätt mycket feber. Så det var bara att stanna hemma idag också. Mamma har bokat tid hos en läkare klockan 2 och jag kanske har någon inflammation eller något i kroppen. Kult. Så himla arg!! Har iallafall klickat igång titanic så nu är jag sysselsatt i några timmar iallafall.. Puss

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Influensa?? BLÄ!



Kommer ni på söndag hela högen?



kRAM

2011-02-24 @ 10:11:10
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0