Piss förkylning

Mår inge vidare, humöret är inte på topp. Alla har sportlov nu förutom våran skola? Elleeer?
Fast jag ljög lite där, jag mår visste bra. Fast ändå inte. Mår bra psykiskt men inte fysiskt (?) för min förkylning tar kol på mig. Haha! Ikväll blir det iallafall solsidan och wallander för min del. Skolan imorgon är ännu oklart. Men det lutar åt att jag stannar hemma och vilar upp mig lite. (sen är det också jättejobbigt att behöva snyta sig 5 gånger varje lektion.) Halsen är lite bättre iallafall vilket är ett plus.

Fan vad jag längtar till lovet. SÅÅ taggad! Ska klippa mig, slinga håret, plugga matte, och göra lovet grymt liksom. Sen betyder det också att vi har kommit en bra bit påväg mot slutet av 9an. Vet dock inte om det är bra eller dåligt.
Valde gymnasium idag, allt är klart, ska bara skicka in det. Men det gör jag inte idag. Måste tänka lite till först. Men det är ifyllt och klart iallafall. Har fram tills 1 mars på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0