Varnar för kass uppdatering..

Nu är det så äckligt pissmycket i skolan så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det är så mycket så att jag knappt orkar ta tag i det.. Man gör 1 grej och får 2 nya typ. Kan skriva upp lite saker jag har kommit på att vi har (har säkert glömt något). Men detta har vi mellan måndag v.6 & måndag v.8:

Engelska glosor
Fysik inlämning
Inlämning hemkunskap
Nationella proven i svenska x 2
Engelska prov
Musik-uppsats inlämning
So muntlig redovisning
Svenska muntlig redovisning
Svenska nationella muntligt
Spanska läxa
Biologiprov

Jag som äääälskar prov och muntliga redovisningar!!!!
Ber om ursäkt, ska verkligen försöka blogga om dagarna men inte säker på att bloggen kommer vara sådär jätte aktiv. Alltså det här ska göras på 2 jävla veckor? Det är ju insane. Galet. Hörs, älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0