21:10





[1]
Min navelpiercing som jag fick av Michelle, thihi!
[2] Min homie
[3] Dagens chilloutfit
[4] Min sötisbebishamsterpai

Hello! Jag och Michelle har lite kalas för oss själva ikväll. Har gett varandra en lite present och typ käkat kebab. Exakt så som det ska vara! Dock ingen tårta... Idag var jag nere på stan med bellson och ikväll sover michelle här och vi ska chillidilla hela kvällen. Alltså fattar ni, betygen är satta när jag kommer tillbaka till skolan?!?!?!?!?! Helt sick. Grymt nöjd med mina betyg iallafall, känns alltid härligt:-)!

Nej nu ska jag ta och ha det bäst med Michilish. Hejdoooo!


Kommentarer
Postat av: elin

fan vad snygg tröja!!! vart kan man köpa den någonstans??? :P:P:P

2011-06-02 @ 00:49:50
URL: http://pezie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0