FULASTE BILDEN PÅ MIG, NÅGONSIN


Hahah. Kommer aldrig kunna hitta en fulare bild på mig själv än denna. Fattar inte ens att jag har vänner, gör ni? Kommer fortfarande ihåg hur satans kul vi hade när vi tog den här bilden. För vad har vi på oss egentligen? Elin har en häxhatt, ett par asfula solglasögon och sin dockas napp & jag har typ solariumglajor och håller i någon slags burk. Skäms över mig själv när jag ser den här, men tänkte att ni kanske vill ha er ett gott skratt, så - varsågoda!

Som jag skrev tidigare har jag både solat och bränt mig på lögarängen idag. Att jag alltid lyckas? Missar alltid att smörja in vissa ställen, idag glömde jag hela benen. Jo men det är ju skönt verkligen. Nu behöver jag duscha av mig allt klor och sedan hoppa i säng. Imorgon ska det packas, inhandlas godis, städas lite & eventuellt träffa någon saknad liten kåmpiz & sedan ska jag lägga mig tidigt för att vara vid sporthallen klockan 07:45 på måndag när jag drar till dalarna med bästa 9B på klassresa! Kommer bli awesome!

Ps. Fick loss min navelpiercings-knopp igårkväll=lycklig. Ville ha en med glitter men fick inte loss skiten, men jag skruvade tydligen åt fel håll. Aja, godnatt:-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0