NI E BEZT.


Om ni bara visste hur mycket jag uppskattar och respekterar dessa människor. Jag skulle i princip göra vad som helst för dem. Ni anar inte hur mycket jag kommer att sakna dem. Vi har inte mycket kvar i skolan nu, de har gjort de här tre åren helt grymt bra. För utan dem är jag inte den jag är. Vi finns för varandra även fast det finns mycket motgångar i livet, och när folk förändras märker man verkligen vilka som är ens äkta vänner. De här tjejerna är mina bästa och jag älskar dem. Spelar ingen roll hur olika vi är, hur olika intressen vi har eller hur olika åsikter vi har, vi lyckas ändå alltid ha det så himla kul. Så glad att jag har er tjejer!!

Kommentarer
Postat av: emmaaa

älskar dig världens bästa malin, föralltid!!! underbar är du min fina vän <3

2011-06-03 @ 18:42:52
URL: http://emmame.devote.se
Postat av: frida

åhh, sötnos. kommer sakna vårat gangbang i skolan som fan sen. älskar dig vännen! <3

2011-06-03 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0