21:48



Bjuder på en liten cosy bild från en underbar sommarkväll @ fridas place förra sommaren.
Alltså bilden säger allt. Sommar, värme, bästa. Peace.

Har varit hos frida idag och pluggat. Hon förhörde mig på religionen. Prov imorgon mannen, fett svårt. Kan dock det mesta och nu orkar jag inte plugga mer helt enkelt. Har inte hänt något annat i mitt liv som är speciellt heller så jag har inget mer att tillägga. Imorgon kväll ska jag parta med brudarna så det blir nog inget inlägg då. PÖSSS


Kommentarer
Postat av: emelie

SV: jaaaa!!!!!!!! nej fan de gjorde knappt ont:D

tack! din är också jeffla snygg!

2011-03-10 @ 22:29:36
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0