Visste ni att...

[mittt+hår.JPG]

* Jag har färgat håret svart/mörkbrunt i min lilla "testa-på-period" i 7:an? Ville så gärna göra det och gjorde det, ångrar inte att jag gjorde det heller, jag fick tillbaka exakt samma hårfärg som jag hade från början. Nu-bilden stämmer alltså inte, bilden är gjord för över 1 år sedan men jag har typ inga andra bilder. Så såg håret ut efter en ljusbrun färgning och sommarens blekning. + att "först" bilden är tagen på sommaren och det är därför mitt hår är så blondt.

* Jag har haft en liten emo-period i 7:an också.. Alltså jag skäms så otroligt mycket för hur jag klädde mig..? Jag fattar inte att jag inte blev söndermobbad haha! Menmen. Har tyvärr ingen bild på det.

* Jag hade världens bästa självförtroende när jag var mindre/yngre (?) Alltså typ i 1:an - 7:an/början av 8:an. Hade ingenting i huvudet förutom att älska livet. (Vilket jag gör fortfarande såklart! Men det finns vissa problem nu liksom, jag börjar bli typ... stor).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0