18 december

 

Bild i repris, men spela roll. Anyway, är hemma hos Fridalee. Har sovit här inatt. Igår var det skola som vanligt och efter det drog jag hem och slog in julklappar till mina päron. Klockan typ 3 kom frida och då fixade vi oss litegrann och sen drog vi ner till busshållsplatsen och mötte Malvis och sen vidare mot pizzan där vi tog varsin avokadosallad (utom frida som hatar't). Sen vidare mot sporthallen där luciacupen spelades. Massor med folk och drag där borta och 9;orna tog självklart hem det. Så jäkla spännande i finalen, men de avgjordes på suddenstraffar och 9;orna slog 8;orna med 8-7, och jag tror hela sporthallen hade hjärtklappning när Joel skulle lägga in den. Jaja, kul att vi vann iallafall, första året jag inte är med och spelar dock, haha!

Idag ska jag julpynta mitt rum litegranna och kanske köra på lite städning osv.. Ikväll ska vi klä granen så det joinar jag väl på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0