23:02

Igårkväll var vi tjejer hos Bella och firade henne litegrann. Hon fyller ju på tisdag men åker till Thailand på onsdag, så vi tog det igår :) Hade hur som jättemysigt som alltid, massor med skratt och mys. Även en hel del serious talk + idolfinalen på det. Orkar inte gnabba om idol, sånt jäkla tjat om det överallt, facebook, alla bloggar osv. Skulle åka hem från bella runt 1, sen exakt när jag ringde mamma så säger bella "ska du inte sova här då?" Så jo, klart jag skulle. Hade ingen tandborste eller nåt, men so what haha! Somnade lite för sent och sov skönt sen! Tack för kvällen bruuuudz. Antar att det kommer bilder sen!

Idag kom släkten till oss och typ "julfikade". Kult! Nu ikväll kom min morbror och hans family hit och käkade. Min morbror fixade min dator som har varit helt fucked up på senare tid, jag har ju inte kunnat ladda upp bilder och sånt typ. Men nu så! Tack bästaaa, vad skulle jag göra utan honom?

Jaja, nu sitter jag som en skräddare mitt på golvet och har fedt ont i rumpan. Typ ingen känsel, lite smådrygt. Fett i-lands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0