25 december

         
Haha as-skitig spegel men wtf. Supernöjd med alla mina julklappar, really. Fick allt jag hade önskat mig plus massa mer grejer (önskade mig bara 4 saker). Ska försöka få ner allt jag fick:
Systemkamera
Minneskort till kameran
Morgonrock (
aaasmysig)
Tofflor (
samma här)
Ögonskuggspalett från viva la diva
Pengar
Bio-kort
En bok "ett nytt liv på köpet" (
från min absoluta favoritförfatterska)
En tomte
En liten kudde med ett M på
Ett capo (
pryl till gitarren)
Halsband
En trisslott från tomten ;)
Monopol (
till hela familjen)

Tror det var allt..? Men har säkert glömt något. Iallafall superduper-nöjd. Alla som fick presenter av mig blev också jättenöjda så det var kul :) Lika kul att ge som att få ju! Nu ska jag försöka ragga med mig någon ner på stan imorgon och shoppa på rean! Uppdaterar mera sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0