29 december

         
Min söta plutt på bilden. Han är så himla liten och mysig! Ni kanske ser om man jämför med min hand ;)

Iallafall så åkte jag och Michelle ner på stan idag & jag köpte min spetströja och mina skor. (alltså dom från förra inlägget för er som missade det.) Blev en cheeseburgare också innan vi for hemmåt igen. Kollade på Shutter Island när vi kom hem, mysko film dedär.. haha! Nu ska jag ner och träna om ettag. Skulle egentligen ha tränat dubbelpass igen med 93orna men jag pallar inte, mår inte toppenbra. Mår lite illa, har ont i magen osv.. Girlsproblem you know! Hörs senareeeee


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Snygga grejer, vad blir det för fest?



Ja den lilla är så söt :)

2010-12-30 @ 07:40:47
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0