dan före dan

          

Ser lite småcreepy ut men wtf. Har fasen inte gjort något som ens är värt att skriva om idag. Typ slått in klappar, gått och sjungt på massor av låtar och längtat tills imorgon. Jag har ett problem dock.. vad ska jag ha på mig? Har inte hunnit köpa något, ska ner efter jul och handla klänning till nyår iallafall men har ingen till jul. Och en annan grej, jag är pank. Haha riktigt längesen jag var det, men i år har jag verkligen köttat med julklappar. Spenderat mer pengar på det än vanligt, om man inte räknar med att min bror fick en mobil av mig i julklapp för något år sedan som jag faktiskt betalade helt själv. Den kostade 1790:- eller något sånt där, men jag tyckte hans gamla var så jävla ful och sen tycker jag faktiskt om honom lite också ;)

Men jaja, ska nog kika runt lite på klänningar nu på olika hemsidor. pusssss

Och juste - betygen. Inte nöjd, blä.
5 g
9 vg
3 mvg

Har ifs höjt mig från 1 mvg till 3 mvg:n så det är väl bra. Men G:na stör mig som fan! Ska inte ha några G:n när jag går ut nian jag ska fan inte det! Nu var de visserligen i teknik, kemi & spanska som jag HATAR, i hemkunskap (som jag inte har kunnat jobba upp pga att vi inte ens har haft det den här terminen så det var överfört från förra.) + i engelska, och där är jag riktigt besviken. Var sååå nära att höja mig från mitt gamla äckliga godkännt, men ett oförberett grammatik-prov sänkte tillbaka mig till godkänt igen. Har ju faktiskt varit borta närmare en månad. Kan man skylla på det? Jobbar upp dom, that's it, det är mitt mål!


Kommentarer
Postat av: ylvisen

Jättebra ju, tänk på att du varit borta en del oxå!



Stackare som är pank! Jag är rätt fattig nu med faktiskt, spar ju till min ifån så jag har en buffert men den får jag ju inte röra :)



Snäll syrra som köttat med julklappar i år :) Henrik är lyckligt lottad som har dig!



kram och hälsa familjen och hasse och berit och alla andra nissar!

2010-12-24 @ 07:21:57
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com
Postat av: caroline

du är så jävla fin malin!

2010-12-25 @ 17:24:14
URL: http://onlycaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0