godkväll.

Denna söndagen har spenderats på det sätt som söndagar ska spenderas på - slappt. Var iväg imorse och inhandlade en julklapp till mig själv. Var dock tvungen att slå in den och jag får inte öppna den förän på julafton. Gissa om jag längtar! Någon som kan gissa vad jag fick? ;)


♥♥♥♥♥♥♥

Iallafall. Jag börjar bli riktigt jävla nervös inför imorgon. Luciatåg ni vet. Ska upp kvart i 6, så jävla härligt! Ska till Fridalee straxt efter 6 och fixa mig, käka frulle osv. Halv8 ska vi samlas i sporthallen och repetera. Alltså jag är så jävla nervös! Sa jag det föresten?
Ska hoppa in i duschen snart så att jag är fräsch tills imorgon iallafall. Ingekul och lussa som en flottboll. Ska försöka att inte somna allt för sent, men det känns som att jag inte alls kommer kunna sova faktiskt! Pussssar.

Kommentarer
Postat av: ylvisen

KAMERA????

2010-12-13 @ 08:46:24
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0