J U L L O V

Att det är -25.7 stör mig, men något som inte stör mig är att det är JULLOV idag! Ska till skolan om en timme och fika och ha disco med klassen(?) Samt få betygen. Sen ska jag ner på stan med tjejerna och inhandla de sista julklapparna. Blir nog käk där nere också, men först - sminka klä på mig platta håret packa väskan hitta plånbok värma lussebullar borsta tänderna osv osv. HÖRS.

Och svar till dig Ylva: Nej jag har inte fått min kamera än, om du tänkte på korten på mig & frida med systemkameran så är det Fridas! :)

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Ha ha ok! :)



Ha en sån himla bra dag nu med dina tjejor! Idag är det löning så ni är nog inte själva på stan :)



KRAM

2010-12-22 @ 09:03:11
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0