nyårsafton

Kan inte fatta det själv, året har gått så himla fort. Så mycket nya minnen som har skapats, ett helt underbart år har det varit. Vill inte att det ska bli 2011, fast ändå så vill jag på något sätt det. Hur som så kan jag inte göra något åt det. Snart kommer frida till mig och fixar sig här, sen åker vi och handlar tills ikväll då vi ska partaja. Bella kom hem igår kväll också efter 2 veckor i Thailand. Om jag hade saknat henne? Klart.

Jaja, jag kommer iallafall ha en underbar kväll med mina bästa. Och mina nya nyårslöften? Fortsätta med att sluta dricka läsk, ska dricka idag bara. + så ska jag ge mig på att sluta knäcka mina stackars fingrar, förstår inte hur jag ska kunna men ska iallafall försöka. Jag är rätt envis så jag borde klara det, men jag kommer säkert råka göra det i farten utan att tänkta på't haha! Jaja, nu måste jag skynda mig! Gott nytt år allihopa!

Kommentarer
Postat av: ylvisen

Hoppas ni hade trevligt!



Kanske ska ta efter det där med fingrarna....



kram

2011-01-01 @ 12:38:11
URL: http://www.ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0