thoughts

Okej, det är mycket nu. Hatar när allt känns som en jävla tyngd, har så svårt för att ha roligt då.

Luciatåg på måndag. Vet inte varför men jag är faktiskt riktigt nervös. Eller jo jag vet varför föresten.
Betygen sätts på onsdag, och jag har en känsla av att jag inte alls kommer vara supernöjd. Tack febern.
Kopparcupen om några veckor, och jag har inte tränat på 2 månader, inte spelat en match och ah..
Julklappsångest, vet inte vad jag ska ge till min mamma, mormor farmor morfar bella & dom. Inte så värst stort problem men det är ändå något som ligger och tynger hela tiden.
Gymnasievalet. Behöver inte ens skriva nåt här.
Nationella proven. Jag är så jävla nervös över dom, behövs inte mer än så.

Fast juste, jag skulle ju inte göra detta till en gnällblogg, så jag slutar här.
Tar lite positiva saker istället:

Snart julafton
. Alla vet väl varför man längtar liksom? Känslan, julklapparna, tomten, allt.
Nyår. Något säger mig att detta nyår blir bättre än något annat år..
Sälen i mars med becka. Några nationella avklarade, några dagar i backarna med rebecka. Kommer ha underbart roligt.
Sommaren 2011. Okej här kommer det. Jag tänker på det såfort något känns jobbigt.
Sommaren 2011 ska bli så jäkla grym. Verkligen. Vi ska utomlands och plus till skåne/gotland nåt sånt. Jag har navelpiercing (ska ta i januari) och jag ska vara i toppform. Ska träna asmycket såfort jag kommer igång och blir frisk helt. Såfort jag typ går på toa så flåsar jag ju. Ska fixa kondisen och sen äre bara att köra. Jag ska ha långt hår och ha en underbar sommar. Alltså det låter så fult. Så är det iallafall. 9an kommer att vara avklarad, nationella och gymnasievalet likaså. Alltså shit vad jag längtar! Orkar inte fucking vinter och kyla.. Hoppas verkligen tiden går lika fort som den har gjort på senaste tiden. Fast ändå så vill jag hinna så mycket innan. AJA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0