viva la diva

         
Min ögonskuggspalett från viva la diva. Älskar färgerna!
Tralalalala. Ikväll ska jag och Emma kolla på Astrid Lindgrens Jul och imorgon ska vi leta nyårs-outfits tillsammans. Låter la bra!

Asså Astrid Lindgren btw, vilken jävla kvinna!? Hennes berättelser är en del av min barndom, dom har gjort min uppväxt bättre. Stackars alla småbarn som idag måste kolla på fula tecknade filmer som handlar om robotar och fula varelser. Astrid Lindgren ska det vara! Pippi, Emil i Lönneberga, Madicken, Lotta på bråkmakargatan osv..

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: HAHAHA, grinchen i mitt hjärta alltså!

2010-12-25 @ 17:44:54
URL: http://accordingtoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0