09:06

Amen hola!
Sorry för ett lite tråkigt tjurigt inlägg igårkväll. Idag är jag på bättre humör! Somnade igår, före klockan 23, OMG! Somvanligt halvt död när jag vaknade imorse 06:40..

Har varit i matsalen nu på morgonen och lyssnat på några snubbar som snackade lite om gymnasiet. Tog ca 10 min, ovärt! Menmen. Skulle ha haft bild nu på morgonen men eftersom våran lärare trodde att gymnasiegrejen skulle ta en halvtimme så hade vi bild igår istället. Vi får jobba med bild om vi vill nu men jag har ingen kraft i fingrarna på morgonen. HAHA stört. Kunde knappt hålla i pennan igår när jag räknade matte i 2h, hade så ont i fingrarna.. Man märker att jag har tagit ut mig när jag har helt röda ögonvitor och ont i fingrarna för att jag har skrivit för mycket samt ont i huvudet pga sömnbrist. Härligt :)


Dålig bild, men såhär ser det iallafall ut där jag sitter just nu! Sitter vid datorn närmast till vänster. Höger om malvas huvud, om ni undrar! ;)

Och för alla er som frågar och undrar:
Jag är inte frisk än. Jag kallar inte mig själv frisk när jag inte får träna och inte kan anstänga mig utan att bli helt slut. Jag smittas inte längre och kämpar på i skolan, jag är precis lika sjuk nu som för 6 veckor sen, när jag fick feber. Men som sagt, var lugna, jag smittar inte! 43 dagar idag, rekord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0