jag lever

Trots att jag var tvungen att göra redovisning idag. Gick sådär, skönt att ha det gjort. Orka mig som ens är nervös, bara såna jag verkligen verkligen känner..

Har varit hos pezen hela eftermiddagen / kvällen. Skulle plugga på en gång vi kom hem men fastnade vid matbordet och satt och pratade aslänge. Sen tog vi tummen ur och pluggade. Jag körde kemi, engelska och svenska och hon renskrev sin svenska.

Nu mååååste jag plugga. Ska göra klart min novell som knappt är påbörjad & den ska vara inne imorgon. Visserligen behöver jag inte lämna in imorgon för att jag inte har varit där på länge, men lite coolt att lämna in ändå? Har lite idér som jag ska knappra ner nu. PUSS


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0