kvällens HISS & DISS

HISS



- Måns Möller - Flickorna på Klitteholm - Asså SHIIIIIIT.
Vet inte hur många gånger jag har sagt det nu ikväll men det är många vill jag lova. Har skrattat åt det lika mycket varje gång och ah, det är riktigt min humor.. Och förövrigt så diggar jag hela Cirkus Möller, asså shiiiit!


DISS

- Att det är 2 män som har rånat konsum, eller Coop Nära som det så fint heter, här i lilla t-berga där jag bor. Dom hade en yxa & hade tydligen rånat Lidl innan dom kom hit. Alltså det är otäckt, obehaligt och så sjukt, vem gör nåt sånt? Hur kan man gå in och hota oskyldiga människor med yxa för att man är i behov av pengar..? USCH. Hoppas dom tar fast rånarna snart iallafall.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0