söndag

Har inte bloggat i helgen pga att jag inte har haft orken att slå på datorn.
Fredagskvällen var underbar, tar den i ett nytt inlägg med bilder snart!
Lördagen hade vi familjen Dahlberg här hemma, snackade utomlandsresor - looove.
Och idag då, vaknade och slog på en film. Nu ska jag plugga ekonomi, fyfan va värdelöst att man måste plugga varenda helg. Det är så jäkla dåligt egenligen! Men vad gör man..? Ska nog göra något senare idag, känner att jag måste aktivera mig lite. Måste till maxi med mamma också. En ny foundation ska inköpas!


btw, kolla vilken sötis jag fick av mamma när hon var på julmarknad!
den är typ lika liten som en femkrona ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0