studiedag

Så nice att ha studiedagar på måndagar, då blir det lite långhelg ;) Har sovit hos bella inatt och vi har väl inte sovit allt för många timmar. Menmen, nu håller hon på att plattar mitt hår och sen åker vi ner på stan med Emma, Frida och Malva. Ska handla lite julklappar och mysa runt. Bella (den jäveln) åker snart till thailand och blir borta  över jul, och kommer inte hem förän den 30 december, så hon måste inhandla lite julklappar, så vi andra hänger på. Ikväll ska jag plugga, har 3 prov och några inlämningar nästa vecka. Härligt!!

Här är 3 bilder från grönalund i somras, saknarrr

Jag och malva♥


Haha bjuder! Frida, Apa, Jag, Apa, Bella


HAHAH. Jag, Frida (eller petsson, ser inte skillnad) och Findus (Bella)

I sommar tjejer, då jävlar åker vi igen.

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha fan va snygg jag blev på sista asså!

2010-11-29 @ 11:57:38
Postat av: ylvisen

Vart har du tagit vägen :)

2010-12-02 @ 12:53:15
URL: http://ylvisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0